Fagersta reumatikerförening bjöd till en trivselkväll i Ängelsberg Startade med en promenad i skulpturparken för att sedan grilla korv vid båtklubben. Vart en fin kväll som avslutades med frågesport och fika.
Skribent
EK
Eva Kaitajärvi
Vi använder cookies för att ge dig den bästa upplevelsen på vår hemsida. Du kan ta reda på mer om vilka cookies vi använder eller stänga av dem i inställningar (anpassa val).