Paraffinbad för händer torsdagar ojämna veckor
Vaxbad för händer kl.17:00 sista gången den 23 april i ABF:s lokaler. Sedan ses vi till hösten igen
Vaxbad för händer kl.17:00 sista gången den 23 april i ABF:s lokaler. Sedan ses vi till hösten igen
Fagersta reumatikerförening bjöd till en trivselkväll i Ängelsberg Startade med en promenad i skulpturparken för att sedan grilla korv vid båtklubben. Vart en fin kväll som avslutades med frågesport och fika.
10 juni bjuder vi in våra medlemmar till en gemensam promenad i skulpturparken i Ängelsberg och efter det korvgrillning. Anmäl dig via mail senas den 1 juni. Samåkning sker från Lidl kl 17.30 alternativ träffas vid parkeringen vid skulpturparken. Välkomna önskar vi i styrelsen.
Vaxbadet är avslutat för vårterminen 2026. Vi återkommer till hösten igen!
Sista badet för vårterminen 27 april.
Hipp Hipp HURRA! Reumatikerförbundet 80 år.
Den 3 juni hade Fagersta Reumatikerförening en träff i Ängelsberg för alla medlemmar. Vi startade med en promenad i Skulpturparken för att sedan avsluta med grillning vid båthamnen i Ängelsberg. Vi hade en underbar försommarkväll med både klurigheter och samtal.
Ett gäng spasugna från Reumatikerföreningen i Fagersta åkte en gråmulen söndag till Sätra Brunn. En skön och trevlig samkväm tillsammans med samtal som t.ex. att dela med sig av sina kunskaper om sin sjukdom. En givande och avkopplande dag!