Trivselkväll
10 juni bjuder vi in våra medlemmar till en gemensam promenad i skulpturparken i Ängelsberg och efter det korvgrillning. Anmäl dig via mail senas den 1 juni. Samåkning sker från Lidl kl 17.30 alternativ träffas vid parkeringen vid skulpturparken.
Välkomna önskar vi i styrelsen.
Inlägget saknar innehåll.